Stratégie budovania značky si podnikateľské subjekty často vyberajú podľa toho, akú cieľovú skupinu zákazníkov sa snažia osloviť. Ak sú ňou bežní spotrebitelia, obyčajne sa pracuje s klasickou reklamou a drobnými reklamnými predmetmi. Vedľa nich je možné povedomie o značke rozšíriť i ďalšími spôsobmi. Patria medzi ne i lepiace pásky s potlačou, ktoré plnia hneď niekoľko funkcií a veľmi dobre podporujú rast povedomia o značke a jej budovanie.
Podpora budovania značky prostredníctvom lepiacej pásky s potlačou
Lepiaca páska s potlačou nepatrí medzi klasické marketingové predmety a obvykle sa s ňou pacuje iba v logistike spoločnosti, ktorej logo na sebe nesie. Tu sú tie najčastejšie dôvody, prečo je výhodné si takúto lepiacu pásku zadovážiť.
Zabezpečenie obsahu balenia
Prvým veľmi dôležitým dôvodom, prečo si zadovážiť individualizovanú lepiacu pásku s logom spoločnosti, je záruka originality. Ak je balík zalepený špeciálnou páskou s logom značky, je veľmi pravdepodobné, že ide o výrobok originálnej výroby a jeho výrobca teda ručí za jeho kvalitu.
Jasne rozoznateľné balenie medzi ostatnými
Ak príde zákazníkovi balík so špeciálnou lepiacou páskou, rozhodne si ho vždy medzi ostatnými všimne, a to najmä ak je logo farebné a má tendencie pútať pozornosť. Výhodou tiež je, že v takom prípade obvykle tuší, čo sa v balíčku nachádza, a nemá priame nutkanie ho ihneď otvárať, aby sa presvedčil – je už vopred spokojný, že balík dorazil.
Záruka kvality vďaka snahe o vyčlenenie
Ak ide podnikateľský subjekt o krok ďalej a dá si prácu s tým, ako je prezentovaná i tá najmenšia časť dodávaného tovaru, teda obal, ktorý sa ihneď zlikviduje, svedčí to o určitej úrovni kvality a prístupu. Lepiaca páska s vlastnou potlačou má v tomto prípade veľmi pozitívny vplyv.
Atraktívny vzhľad balíčka
Balíčky s vlastnou lepiacou páskou a logom sa nielen odlišujú, ale svojou farebnosťou sú pre zákazníka príťažlivejšie. Aplikácia netradičného riešenia lepiacej pásky vyvolá v zákazníkovi príjemný pocit, ktorý si asociuje so značkou.
Pocit výnimočnosti
Vlastné prevedenia obalu tovaru rozhodne vypovedá o snahe spoločnosti získať určité výnimočné postavenie. Jej logo na každom balíčku sprostredkované zvláštnou lepiacou páskou utvrdí zákazníka v tom, že spoločnosť nie je rovnaká, ako všetky ostatné. Veľmi pravdepodobne jej tak dá prednosť i v budúcnosti.