Rozšírené hľadanie
Štvrtok 25. Apríl 2024 |
meniny má Marek

Propagácia stránky a zvýšenie návštevnosti

Datum: 04.12.2014

Rozbiehate nový e-shop alebo svoj biznis na internete? Každý múdri človek vie, že ak áno, potom potrebujete, aby sa Vaša stránka alebo obchod dostal do povedomia čo najväčšieho množstva ľudí. Iba vďaka tomu si zabezpečíte klientov a následne aj zisky. A ako to v obchode chodí, ak budete mať spokojných zákazníkov, určite Vás odporučia aj svojim známym a priateľom. 

Ako spropagovať svoju stránku

Asi každému z nás je jasné, že nato, aby sme mohli svoju webovú stránku spropagovať a tým pádom zvýšiť jej návštevnosť, potrebujeme spraviť pár základných krokov. V prvom rade by sme mali zabezpečiť nasledovné úkony:

 

  • optimalizáciu pre fulltextové vyhľadávače – pridajte na svoju webovú stránku texty, ktoré budú obsahovať nie len informácie o produktoch a službách, ale aj kľúčové slová, vďaka ktorým Vás vyhľadávače nájdu
  • registráciu a reklamu v katalógoch – zaregistrujte svoju stránku v reklamných katalógoch. Napíšte krátky popis celej stránky a jej vyhľadanie bude úplne jednoduché.
  • reklamu na odborných portáloch a spravodajských serverov – uverejnite reklamu na miestach, kde sa najviac zdržiava Vaša cieľová skupina potencionálnych klientov.

 

Zvýšte povedomie o Vašej značke

Pokiaľ oslovíte čo najširšie spektrum ľudí zvýšite aj ich povedomie o Vašej značke alebo produkte. To znamená, že pokiaľ budú o Vás ľudia vedieť, budú poznať Vašu značku, potom je oveľa vyššia pravdepodobnosť, že si u Vás nakúpia alebo si objednajú Vaše služby. Zároveň Vás môžu odporučiť svojim priateľom a známym. Pre takýto krok je ideálnym riešením banerová reklama v hlavných sekciách rôznych portálov, či už odborných, spravodajských alebo voľnočasových.

Začnite propagovať konkrétny produkt

Zaoberáte sa predajom? Potom skúste staviť na propagáciu konkrétneho produktu. Rovnako môžete spropagovať aj nejakú konkrétnu službu. Dôležité je v tomto prípade, aby ste oslovili cielenú skupinu ľudí. V takom prípade je dobrým riešením využiť odborné portály.

 

FOTO: Sergey Nivens / Dollar photo club

Čítané: 3745 x