Registrovať
Zabudol som svoje heslo

Nedeľa 22. September 2019 | meniny má Móric

Monitorujeme 1667 informačných zdrojov

Obdobie najväčších nákupov sa čo nevidieť začne

Leto nám pomaly končí a s ním aj „uhorková“ sezóna, horúce dni a prázdniny. So septembrom prichádzajú nielen školské povinnosti, menej slnka a dlhé večery, ale aj prípravy na zimu a s ňou spojený Black Friday a čarovné Vianoce.

Aktuálne už prebiehajú akcie Back-to-school (hlavne predaj nevyhnutných školských pomôcok), ktoré budú pretvávať aj počas septembra a k tomu sa ešte pridá nakupovanie oblečenia. V poslednom roku stúpol počas začiatku školského roka aj počet vyhľadávaní bankových služieb pre mladých.

VIANOČNÉ KAMPANE

Pochopiteľne, veľa z nás je otrávených z propagácie Vianoc už v septembri. Pre niekoho je to možno príliš skoro - veď je leto, čo strašíte s Vianocami? – ale ak vlastníte obchod, či už kamenný alebo eshop, je potrebné sa na toto obdobie pripraviť čo najlepšie a nie na poslednú chvíľu.

Myslíte na to, že nachystanie týchto kampaní trvá nejaký čas. Najprv je potrebná idea, zvolenie si stratégie, cenovej ponuky, neskôr dohodnutie sa s agentúrou, ktorá spravuje vaše kampane, ako to všetko zakomponovať do reklám. Respektíve ak agentúru nemáte a chcete, potrebujete si nájsť tú správnu, dohodnúť podmienky spolupráce, podpísať zmluvu a až tak sa môžete dohadovať na kampaniach. Nastavovanie kampaní tiež trvá niekoľko hodín, pri väčších eshopoch aj dní. Nie je to teda rýchly proces. Určite si dajte časovú rezervu a nenechávajte veci na poslednú chvíľu. Agentúra potrebuje všetko pripraviť, nastaviť, spustiť a neustále kontrolovať a upravovať.

Možno sa zdá, že je to príliš skoro, ale radšej mať pripravené kampane a čakať na spustenie ako ich nestihnúť odkomunikovať  a spustiť.

AKO SA ZVIDITEĽNIŤ?

Veľmi efektívnou je Youtube reklama, ktorá je v predvianočnom období veľmi obľúbená, nie je drahá a dokáže byť veľmi prínosná. Pri tomto druhu inzercie si treba zvlášť naplánovať jej priebeh, nakoľko vytvorenie dobrého videa môže trvať aj niekoľko týždňov. Kvalitné videá musia byť nielen dobre natočené, ale dôležitá je aj postprodukcia – t.j. spracovanie videa. Nezábudajte na originalitu, pútavosť a zapamätateľnosť, aby sa vaše video nestalo len ďalšou otravnou reklamou.

Najlepšie je byť viditeľný na viacerých miesach. Keď sa potenciálnemu klientovi zobrazí videoreklama, neskôr si spomenie na vašu značku alebo produkt a bude vás chcieť vyhľadať na webe. Samozrejme, použije Google. V tomto prípade je takmer nevyhnutné využívať aj AdWords reklamu – po novom Google Ads. Ide síce o rýchlejšie vytvorenie a zapracovanie reklám, ale je potrebné myslieť na nápor v agentúrach, ktorý v tomto období nastáva. Ideálne je riešiť veci v predstihu a neposielať podklady, či požiadavky, ktoré chcete mať spustené do pár hodín.

Nákupy vrcholia hlavne mesiac pred Vianocami a najväčším „boomom“ je Black Friday, ktorý sa už udomácnil aj na Slovensku. Eshopy ponúkajú rôzne akcie, či už zľavy z produktov, množstevné zľavy alebo dopravu zadarmo. V tomto období je ideálne mať všetko hotové, spustené a venovať sa zákazníkom a ich objednávkam.

Či už potrebujete pomôcť s Google Ads, YouTubom, alebo inou online marketingovou platformou, môžete sa obrátiť na agentúru Viamedia, ktorá Vám pomože osloviť vašich potenciálnych zákazníkov inteligentnými online kampaňami. Využite všetky výhody online marketingu a dosiahnite svoje obchodné ciele.

 

 

 

Datum: 21.08.2018


Copyright © 2009 news.sk Všetky práva vyhradené. Autor a prevádzkovateľ nezodpovedajú za obsah a jeho následky.

Na tejto stránke používame cookies viac informácií

Pridať server: 

Do kategórie:

Pridať

Zrušiť

Pridať novú kategóriu

Pridať

Zrušiť