Rozšírené hľadanie
Piatok 29. Marec 2024 |
meniny má Miroslav

Vizitky ktoré vám prinesú úspech

Datum: 24.02.2011

Klasické papierové vizitky poslúžia aj v dnešnej elektronickej dobe na rýchle odovzdanie základných kontaktných informácií zákazníkovi či obchodnému partnerovi. Ak už vizitky používate alebo len plánujete že si nejaké zaobstaráte dajte si pozor na niekoľko základných chýb ktoré môžu znížiť potenciál vašich vizitiek.

Svojimi bežnými rozmermi cca 9 x 5 cm poskytuje vizitka práve toľko priestoru koľko na prezentáciu vašej firmy alebo osoby potrebujete. Základom však je dobrý kontrast medzi textom a pozadím vizitky - nečitateľné telefónne číslo na vizitke ľahko odradí každého zákazníka.


Každá moderná vizitka obsahuje logo vyjadrujúce jednoduchým obrázkom čím sa daná firma alebo osoba zaoberá. Nepodľahnite pokušeniu použiť vlastný výtvor – pokiaľ nie ste zrovna Picasso :-) vlastné logo môže znehodnotiť celú vizitku. Pri objednávke vizitky od profesionálov si môžete vybrať kompletný dizajn vizitky z galérie vizitiek vrátane loga.

 

Najvýraznejší na vizitke by mal byť marketingový slogan charakterizujúci najdôležitejší produkt alebo službu ktorú ponúkate. Napríklad “Vizitky pre vašu firmu do 24 hodín”. Na vizitke samozrejme nesmie chýbať vaše meno, pozícia vo firme, telefón - fax, email a webstránka.


Navrhnúť si svojpomocne grafiku vizitiek ,vytlačiť si ich na domácej tlačiarni a “narezať” ich nožnicami nie je dobrý nápad. Vizitka je miniatúrnym veľvyslancom vašej firmy a pracuje pre váš biznis v prvej línii.

 

Každý náznak neprofesionality v prevedení vizitky vás pripraví o omnoho viac peňazí ako keď si vizitky objednáte v profesionálnej tlačiarni v ktorej celý proces vytvorenia vizitky od grafického návrhu až po narezanie a expedovanie vizitiek majú na starosti odborníci. Len kvalitné vizitky vám pomôžu na vašej ceste k úspechu v biznise.

Čítané: 449 x