Rozšírené hľadanie
Štvrtok 25. Apríl 2024 |
meniny má Marek

Pracovné pozície v segmente hotelierstva

Datum: 28.06.2011

Bojnice 28.6.2011. Kvalita poskytovaných služieb v hotelierstve je závislá na dobre pripravených a aktívne angažovaných zamestnancoch. To však nie je všetko. Na kvalitu produktu v hotelierstve veľkou mierov vplýva nie len teoretický a praktický vývoj pracovníka, ale hlavne duševný a psychický vývoj. Psychológiu zamestnanca v hotelierstve môžeme charakterizovať takto: Môj podnik a JA chceme slúžiť našim hosťom. Hlavnou motiváciou zamestnanca by malo byť: ,,Vždy slúžiť hosťom na základe lásky k povolaniu a túto službu brať ako poslanie s maximálnym sebauspokojením.

            Pracovníci na úsekoch hotela ako sú recepcia, úsek ubytovania a gastronomie, marketingu, cestovnej kancelárie a komunikácie s klientmi a PR majú takmer po celý svoj pracovný čas priami kontakt s hosťom. Títo tvoria základný pilier hotela a výrazne vplývajú na spokojnosť resp. nespokojnosť hosťa, ktorý na základe spokojnosti robí danému stredisku a hotelovému zariadeniu reklamu (spokojný hosť - najlepšia reklama).

            Spoločnosť SPORT HOTELING spol. s r.o. je prevádzkovateľ hotela Športcentrum Bojnice, ktoré leží v srdci jednej z najnavštevovanejších destinácií cestovného ruchu na Slovensku. Hotel poskytuje rozsiahle portfolio služieb pre individuálnu klientelu, ale aj pre kolektívy a firmy. Práve tvorba a stabilita pracovných pozícií bola a je výzvou pre túto spoločnosť.  S týmto cieľom spoločnosť implementovala projekt s názvom  „Zvýšenie adaptability a stability pracovníkov v hotelových službách“ a vytvorila 6 nových pracovných pozícií. Projekt sa realizoval vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia a trval od 07/2010 do 06/2011.

            K dosiahnutým výsledkom projektu bolo vytvorenie šiestich pracovných miest, vzdelávanie 15 zamestnancov vrátane jazykovej prípravy, gastronómie, komunikačných schopností, organizovania podujatí, rozvoj marketingových produktov, doplnenie zručností s IKT a znalosti rezervačných hotelových systémov. Pre stategické plánovanie spoločnosti bol v rámci tohto projektu spracovaný strategický plán ďalšieho vzdelávania zamestnancov.

 www.esf.gov.sk a www.sia.gov.sk.  „Priestor pre vašu príležitosť“

 Kontakt : sportcentrum@sportcentrum.sk

 

 

 

  

 

 

 

Čítané: 639 x