Rozšírené hľadanie
Nedeľa 6. Október 2024 |
meniny má Natália

Ako napísať SEO články?

Datum: 14.03.2017

Hovorí vám niečo pojem „PR článok“? Význam tohto zaujímavého nástroja, ktorý stojí medzi reklamou a spravodajstvom, je momentálne veľmi rozšírený, no aj napriek tomu nie každá firma je schopná ho naplno využiť. Ako vlastne napísať kvalitný PR článok? Čo by mal obsahovať a čomu je naopak vhodné sa vyvarovať?

Kritéria, ktoré by mal splniť kvalitný PR článok


PR články slúžia v podstate ako reklama, no ich primárnou funkciou sú predovšetkým kvalitné odkazy! Základom je vybrať vhodné kľúčové slová, ktoré sa umiestnia do textu a po kliknutí presmerujú čitateľa na daný produkt. Článok by mal byť v prvom rade zaujímavý, pútavý a štylisticky správny. Copywriter sa taktiež musí vyvarovať pravopisným chybám i nevhodným odkazom, pretože aj takéto na prvý pohľad „drobnosti“, čitateľa odradia. Obsah by mal byť rozdelený do jednotlivých sekcií – najskôr uvedieme čitateľa do problematiky, následne mu poskytneme riešenie (výhody a nevýhody) a v závere doporučenia (prečo by si mal vybrať práve vás a váš produkt). Pokiaľ je nutné spomenúť v texte niekoľko kľúčových slov, nesmie ich byť neprirodzene veľa, čo by v konečnom dôsledku vyzeralo nápadne a každému by bolo jasné, že ide o reklamný článok. Poďme si v krátkosti zhrnúť, aký by mal byť SEO článok:

  • originálny, pútavý a zaujímavý,
  • stručný a zaoberať sa danou problematikou,
  • súčasťou by mali byť kľúčové slová, no v jednom článku maximálne 3.

 

Prvý krok k vybudovaniu prestíže vašej firmy

 

Ak sa pýtate, kde článok umiestniť, už si viac nemusíte „lámať hlavu“. Web Blueinfo.sk poskytuje sieť magazínov, ktoré umožňujú publikáciu PR článkov na tematicky vhodných weboch. Profesionálny copywriter napíše reklamný článok za vás, čiže vašou jedinou úlohou bude dodať mu potrebné informácie o vašej firme, resp. produkte, prípadne obrázky, spätné odkazy či tému článku a o všetko ostatné sa postará za vás! Zvýšte povedomie o vašej značke a využite výhody, ktoré vám ponúka copywriting! 

Čítané: 4311 x