Rozšírené hľadanie
Utorok 19. Marec 2024 |
meniny má Jozef

Vitajte v službe News Tlačové správy..!

 

  • pre pridanie tlačovej správy alebo PR článku sa musíte prihlásiť
  • ak ešte nemáte vytvorený svoj účet, môžete sa zaregistrovať

 

Tlačové správy a SEO články na stránkach News.sk sú považované za inzerciu. To znamená, že zverejnenie takéhoto článku je platené inzerentom.

 

Tlačová správa, PR článok obsahuje vecné a užitočné informácie o propagovanej službe, produkte, firme. Je to spôsob reklamy vhodnej pre všetky druhy služieb a produktov. Reklama vo forme zaujímavého článku často dokáže zaujať a presvedčiť čitateľa efektívnejšie ako iné typy reklamy.

 

Typické prípady kedy je vhodné zverejniť PR článok:

  • zavedenie nového produktu na trh
  • otvorenie novej firemnej prevádzky
  • propagácia výpredajov a akciových zliav
  • oboznámenie širokej verejnosti so službami a výrobkami
  • pozvánka na firemné akcie pre verejnosť
  • podpora predaja atď.

 

PR články možno písať mnohými štýlmi – formou recenzie, foto reportáže, infočlánku alebo dokonca ako interview. PR články môžu obsahovať rady užívateľom propagovaných produktov a služieb, odborné návody, tipy a triky z danej oblasti.

 

Veľmi užitočné môže byť publikovanie celých sérií odborných PR článkov v ktorých sa autor diel za dielom prezentuje ako odborník na danú problematiku a buduje si tak profesionálnu reputáciu.

 

Účelom PR článkov a tlačových správ je často aj priama podpora predaja napríklad v konkrétnom eshope, z dlhodobého hľadiska má však tento typ nevtieravej reklamy najväčší zmysel v budovaní značky a dobrého mena firmy na verejnosti.

 

PR články a tlačové správy nemusia zverejňovať len firmy. Ďaľšími potencionálnymi užívateľmi pre ktorých môže byť táto služba užitočná sú orgány štátnej správy, politické strany, občianske združenia a všetci, ktorí potrebujú o niečom efektívne informovať širokú verejnosť.

 

SEO článok

Jedná sa o článok zverejnený na internete, ktorý má v sebe určitú “nadstavbu” takže okrem propagačnej funkcie má aj dôležitú úlohu pri zvyšovaní pozície vo vyhľadávačoch. Takéto články obsahujú spätné odkazy, ktoré by vyhľadávače (resp. roboty) mali vyhodnotiť ako znak dôležitosti.Z toho aj odvodený názov SEO – search engine optimalization, teda optimalizácia pre vyhľadávače. Potom SEO článok možno jednoducho pomenovať ako článok písaný pre vyhľadávače. To zlepšuje pozíciu pri zobrazení výsledku vyhľadávania. Takéto články sú účinným nástrojom linkbuilding, ktorý má získať kvalitné spätné odkazy v rámci optimalizácie pre vyhľadávače.Obsah SEO článku je nutné písať tak, aby obsahoval kľúčové slová v rôznych gramatických tvaroch, z ktorých časť sa použije ako názov odkazov (anchor text), čo je nesmierne dôležité pre zlepšenie pozície vo vyhľadávačoch a SEO. Nezabúdajte že článok by mal byt zrozumiteľne napísaný a mal by obsahovať „rozumný“ počet spätných odkazov (Odporúčame max. 5) a silu spätných odkazov treba cez kľúčové slová zamerať na hlavné kategórie cieľovej web stránky, ktorá sa má dostať na lepšie pozície vo vyhľadávačoch.