Rozšírené hľadanie
Sobota 27. Apríl 2024 |
meniny má Jaroslav

Sťahovanie firmy do novej kancelárie – aké komplikácie vás môžu stretnúť?

Datum: 28.11.2018

Rozhodli ste sa spolu s vašimi zamestnancami presťahovať do novej kancelárie? Pochopiteľne, že vás čaká nielen sťahovanie nábytku, ale aj pracovníkov, ktorí sa budú musieť adaptovať na nové pracovné prostredie. 

Avšak, najčastejšie problémy, ktoré sprevádzajú takmer každú firmu pri premiestňovaní z bodu A do bodu B sú IT poruchy a komplikácie, vzhľadom k tomu, že v dnešnej dobe je takmer všetko prepojené cez počítače a internet. Pýtate sa, ako sa podobným problémom účinne vyhnúť?

Bezchybné online spojenie

Snáď každý kancelársky priestor disponuje internetom. Avšak, v čase sťahovania môže dôjsť k prerušeniu telefonického i online spojenia, s čím nepochybne súvisí zvýšená dávka stresu. Hlavne žiadna panika. Ešte pred tým, ako sa nasťahujete do nového priestoru, trebárs do kancelárie Košice, pozorne sa informujte o novom pláne premiestnenia, a teda o tom, koľko zamestnancov bude používať internet či telefón. 

Nevyhnutná IT podpora

Či chcete alebo nechcete, pravdepodobne budete musieť využiť IT podporu, a to najmä po skončení pracovnej doby, ba v nutných prípadoch aj cez víkendy. Žiaľ, vždy sa môže stať niečo, čo vás nemilo prekvapí, no budete to musieť riešiť prakticky okamžite. Najlepším riešením je mať k dispozícií IT špecialistov, ktorí budú trebárs na telefóne a ochotní do firmy kedykoľvek zavítať.

Práca z domu nemusí byť zlý nápad

Je to tak. Aspoň počas tohto hektického obdobia zvážte prácu z domu, ktorú by možno vaši zamestnanci ocenili. Zamerajte sa na maximalizáciu výkonu bez ohľadu na to, čo sa okolo vás deje. Ani v tomto prípade neprestávajte motivovať zamestnancov a navrhnite im možnosť práce cez vzdialený prístup na server napríklad vtedy, ak má obchodná kancelária uložené dáta v cloude. Akonáhle sa situácia upokojí a všetko bude na svojom mieste, môžete opäť „nabehnúť“ do starých koľají.

Čítané: 3215 x