Rozšírené hľadanie
Piatok 26. Apríl 2024 |
meniny má Jaroslava

Čo je možné zlepšiť, aby sa u vás klient cítil dobre?

Datum: 30.05.2022

Recepcia je jedno z prvých miest, s ktorým sa klient stretáva. Aj preto by tu malo byť všetko v úplnom poriadku. Na aké prvky sa zamerať, aby to u vás vyzeralo reprezentatívne?

Čo je možné zlepšiť, aby sa u vás klient cítil dobre?

Aj zdanlivo neviditeľné veci hrajú svoju veľkú rolu

Možno si myslíte, že si to klient nevšimol, alebo že týmto prvkom nevenuje žiadnu pozornosť. Opak je ale pravdou. Analyzuje úplne všetko a porovnáva to s konkurenciou. Či už sa jedná o skrinky na kľúče v rámci vašej recepcie, alebo o podobu, akú má vaša vonkajšia vitrína, vždy by ste na tieto prvky mali pozerať veľmi kritickým okom a pravidelne ich meniť. Presklené výstavné vitríny sú skvelý spôsob, ako priblížiť vaše myšlienky novým klientom. Predmety, ktoré v nich vystavíte, vtiahnu klientov do deja.

Nezáleží na tom, aký máte deň

Ľudský faktor je v rámci práce s klientmi najsilnejší. Vždy si pamätáme miesta, kde sa k nám správali úctivo a príjemne, ale aj nevrlo a bez ochoty. Pokiaľ pracujete na recepcii, nikoho nezaujíma, aký máte dnes deň. Ani iné profesie nemôžu dovoliť, aby ich momentálne rozpoloženie hádzalo tieň na celú spoločnosť, ktorej meno reprezentujú. Snažte sa, aby na vašich perách vždy žiaril profesionálny úsmev a pamätajte si, že sa k vám ľudia vďaka tomu budú vracať. Buďte nápomocní.

Chcete malý kúsok prírody?

Na každej recepcii by sme mali mať možnosť privoňať k čerstvým kvetom. Ide nielen o ústretové gesto pre vašich klientov, ale aj o reprezentatívny prvok. Kytica čerstvých kvetov vždy zaistí dobré meno vášmu projektu. Stane sa námetom k pochvalnému hovoru. Prelomí ľady. Pritom je to malá drobnosť.

V priestore každej recepcie je stále možné dolaďovať jednotlivé prvky, aby sa u vás klienti cítili bezpečne a príjemne. Budú sa veľmi radi vracať. Už viete, ktorý z prvkov použijete vo vašom prípade?

 

 

Čítané: 2241 x