Registrovať
Zabudol som svoje heslo

Štvrtok 20. Jún 2019 | meniny má Valéria

Monitorujeme 1670 informačných zdrojov

Dysurické obtíže

uLékaře.cz 26.05.2019 20:43 Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem, jenž mě trápí už delší dobu. Se svojí novou partnerkou jsem měl několikrát nechráněný sex a vše bylo v pořádku, bez problémů. Avšak jednou, když byl ˇˇdivočejšíˇˇ mě druhý den štípalo v trubici při močení, objevoval se hnisavý výtok a pocitoval sem určitý zápach . Partnerka ten čas byla objednaná na gynekologii, kde o problému řekla a doktorka ji odvětila, že se jedná o nějakou mykozu, a doporučila mi mastičku. Nyní po měsíci a půl, kdy jsem canesten poctivě užíval, i extrémně několikrát denně dbal na hygienu už je veškerý zápach pryč, ale třeba 2x týdně a hlavně ráno, když jdu poprvé na toaletu mě trošku svědí, štípe v trubici. Zbytek dne vůbec nepociťuji. Jako by se přes noc tam něco usazovalo. Opravdu už nevím co může být, protože se to objevuje nepravidelně. Na koho se mám obrátit? Nemůže to být močák? Popř. jiné problémy? Mám strach, aby se nejednalo o nějaké vážnější věci, jako kapavka atd. Děkuji

Čítať celý článok >>



Najnovšie
Najčítanejšie

Nie sú nájdené žiadne články.

Nie sú nájdené žiadne články.


Copyright © 2009 news.sk Všetky práva vyhradené. Autor a prevádzkovateľ nezodpovedajú za obsah a jeho následky.

Na tejto stránke používame cookies viac informácií

Pridať server: 

Do kategórie:

Pridať

Zrušiť

Pridať novú kategóriu

Pridať

Zrušiť