Rozšírené hľadanie
Piatok 26. Apríl 2024 |
meniny má Jaroslava

Sexi diablica

Datum: 03.08.2011

Vidíš ju? Je nabitá kúskami hurikánu a láka zvodným telom. Vezme ti nielen dych, ale aj srdce. V ostrých zákrutách balansuješ na okraji smrti. Je zelená a krásna. Je len tvoja. Nová Ninja ZX-10R 2011.

Vylepšený motor zlepšil lineárny nárast výkonu v celom spektre otáčok. Mimoriadna pozornosť bola venovaná najmä ovládateľnosti motora v zákrutách. Vrchol krútiaceho momentu sa presunul do vyšších otáčok a umožňuje tak jazdcovi dynamický a bezpečný výjazd. Podobne i kapotáž sa nesie v znamení zaoblených tvarov. Rafinovanou kombináciou čiernych a farebných dielov vznikol pôsobivý a skutočne pútavý dizajn.
Zadný tlmič získal nové umiestnenie a prepákovanie nad kyvnou vidlou. Toto vylepšené usporiadanie ponúka celý rad výhod, samozrejme i  zvýšenie komfortu cestovania (najmä v poslednej tretine zdvihu), plynulejší chod tlmiča v celom rozsahu (a to aj s tvrdým nastavením), väčšej stability a spätnej väzby v zákrutách, a taktiež prispieva k centralizácii hmotnosti. Plne nastaviteľný tlmič využíva stlačený plyn pre duálny kompresný útlm, ktorý umožňuje presné nastavenie potrebné na okruhu.
Podobne i BPF (Big piston front fork) s priemerom vnútornej rúry tlmiča 43 mm významne prispieva k lepšej stabilite novej Ninje ZX-10R pri agresívnom brzdení. Ako všetci vieme, väčšia plocha zabezpečuje presnejší a lepší chod tlmiča. Zníženie kompresie umožňuje lepší chod tlmiča, čo sa prejavuje najmä v úvodnej časti zdvihu. Výsledkom je väčšia kontrola prednej vidlice: pri brzdení sa hmotnosť presúva na prednú časť vidlice a zaručuje presnejší nájazd v správnej stope do zákruty. Kompresia a odskok sa nastavujú na hornej časti tlmiča, predpätie na spodnej.
Kompletne nový rám zabezpečuje tú správnu tuhosť. Zvyšuje stabilitu v zákrutách a zaisťuje vysokú úroveň spätnej väzby.
Vysoko sofistikovaný systém bol založený na technológii z MotoGP tak, aby dokázal jazdcovi zabezpečiť pocit istoty i pri prechode na klzký povrch. S-KTRC je navrhnutý tak, aby za každých podmienok maximalizoval pohyb dopredu a umožňoval jazdu na hranici adhéznych podmienok.
Jazdec ma na základe svojich znalostí a zručností k dispozícií tri režimy výkonu:
Full - plný výkon
Middle - variabilný prísun výkonu v závislosti od otočenia plynom
Low - obmedzenie výkonu na 60 %

Ak sa jej už neviete dočkať, kontaktujte predajňu U.M.S., s.r.o. na Studenej ul. č. 5, 821 04 Bratislava alebo prelustrujte stránku www.kawasaki.skwww.motostore.sk .

Čítané: 927 x