Rozšírené hľadanie
Štvrtok 16. Máj 2024 |
meniny má Svetozár

Firemný štýl vyjadruje firemnú identitu

Datum: 24.11.2010

Nezameniteľná firemná značka a vizuálny štýl firmy sú základným stavebným kameňom jej kvalitnej prezentácie. Jednotný firemný štýl (corporate identity), patrí medzi hlavné prostriedky vyjadrenia firemnej identity. Je prejavom vnútornej firemnej kultúry a prístupu k zákazníkom. Jednotný „firemní styl“ je veľmi mocným marketingovým nástrojom. Pôsobenie firemného štýlu nie je obmedzené iba navonok, ale významným spôsobom ovplyvňuje aj vnútorný chod spoločnosti, formuje chovanie zamestnancov a ich vzťah k zamestnávateľovi.

Nezbytnou súčasťou kvalitného jednotného firemného štýlu firmy je podrobný grafický manuál. Ten obsahuje definíciu grafických pravidiel, definíciu schém dokumentov, pravidlá využívania fontov, definíciu farieb a pravidlá pre ich užívanie, pravidlá pre používanie loga, šablón, hlavičkových papierov a vizitiek.

Koncepcia firemného štýlu

Je veľmi nesprávne sa domnievať, že k prezentácii firmy bohato stačí internetové stránky. Aj keď je to nástroj mocný, nie je samospasiteľný. Je nutné vytvoriť jednotný a nezameniteľný vizuálny štýl, vďaka ktorému si firmu v silnom konkurenčnom prostredí zákazníci lepšie zapamätajú. Firemný štýl predstavuje komplexné riešenie designu spoločnosti od tlačovín, webovej prezentácie, reklamy až po darčekové predmety. Navrhnutý design vytvára podklad pre všetky druhy nasledovných prezentácií. Vzhľad musí korešpondovať s činnosťou spoločnosti. Celková koncepcia firemného štýlu je veľmi dôležitá, klient sa musí stotožnil a identifikovať s vytvoreným riešením.

Nechajte si vypracovať firemný štýl od nás

Sme firma, ktorá sa dlhodobo zaoberá tvorbou firemného štýlu. Naučili sme sa vytvoriť značku nie pre zadávateľa, ale pre klienta. Ak si chcete nechať vypracovať „firemní styl“ práve od nás, stačí nás kontaktovať telefónom alebo e-mailom. Na základe Vašich požiadaviek vytvoríme atraktívny, jednotný a kvalitní firemný štýl, ktorý sa môže stať účinným marketingovým nástrojom, ktorý uľahčí identifikovať Vašu firmu práve podľa jej štýlu.

Čítané: 811 x